Poděbradka oživila holku na kole

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce minerálních vod Poděbradka připravil velkou letní soutěž s kampaní, v níž oživil symbol Poděbradky, dívku na kole, která byla použita v kampani před sedmi lety. Kreativní a strategická část kampaně vznikla v agentuře Comtech Group za režisérské asistence Davida Síse, s kamerou Martina Šece a v produkci společnosti Luxor. Kromě TV bude kampaň v rádiu, na billboardech, na internetu a v místě prodeje. Na mechanice soutěže spolupracovala společnost Mediarex, jak M&M informoval minulý týden.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení