Outdoorové dárky pro manažery letí

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pryč jsou doby, kdy se tato kategorie omezovala pouze na kožené aktovky, golfové předměty nebo luxusní vína. Outdoorové dárkové předměty jsou magnetem jak pro aktivní, tak i pro zájmové sportovce. Do této kategorie spadá vše, co ocení milovníci přírody, nadšení cestovatelé a všichni ti, kteří netráví dovolenou s koktejlem u bazénu ve čtyřhvězdičkovém hotelu. Outdoorové dárky ocení dobyvatelé nových zážitků, ať už se vypraví do přírody po svých, na kole, po vodě nebo po sněhu.


Co všechno se tedy skrývá pod heslem outdoorové vybavení? V první řadě outdoorový textil prověřený v extrémních podmínkách. Hardshellové bundy s integrovaným sněžným pásem, lehké softshellové bundy, cyklobundy pro aktivní pohyb, ultralehké větrovky vhodné pro turistiku, jogging a běžky, funkční termoprádlo a multifunkční ponožky pro lezení a turistiku. To vše samozřejmě z voděodolných a větruvzdorných materiálů Softshell, Pertex DWR+ a Quick Dry. Stále informovanější zákazníky však neuspokojíte pouze slovy „voděodolný a větruvzdorný“.


Spousta doplňků na výběr


Ve stejném duchu se nesou i turistické, cyklistické, bederní a profi batohy a ledvinky. V nabídce nesmí chybět ani sluneční brýle, dalekohledy s ochrannou antireflexní úpravou, samonafukovací matrace či sedáky. Outdoorové hodinky musejí být vodotěsné, musejí mít sklíčko z minerálních krystalů odolné proti poškrábání, světelné ručičky a ciferník s datumovkou, chronografem a tachymetrem. Velkým hitem poslední doby jsou chodecké hole. Pokud vyrazíte do přírody, takřka na každém kroku na někoho s chodeckými holemi narazíte. Nordic Walking (doslovně přeloženo severská chůze) je velice příjemný druh pohybu, který může vykonávat každý – výkonnostní sportovec i začátečník, mladý člověk i lidé v pokročilém věku. A když už se vypravíte na výlet, neměl by vám chybět krokoměr, který vám podá informace o ušlé vzdálenosti a o počtu spálených kilojoulů. Kdybyste se náhodou ztratili, je dobré mít kompas, soupravu na přežití, nůž nebo dýku. Ve tmě pak jistě oceníte svítilnu s dobíjecími lithiovými bateriemi. Pokud jste se vypravili na kole a to se vám porouchá, je dobré mít kombinované nářadí, s nímž vše opravíte. A jestli během takového náročného dne budete potřebovat dobít energii, nezapomeňte na termosky z nerezové oceli v pouzdře s praktickým popruhem přes rameno a placatky potažené pravou kůží s nálevkou a kalíšky!


Kompletní nabídka


Se vzestupem poptávky po outdooru se na vrchol dostává i značka Schwarzwolf, dnes již zavedená značka reklamního outdoorového sortimentu. Na českém trhu je mnoho firem specializujících se na outdoor. Některé se specializují na funkční prádlo, jiné se specializují na textil a jiné zase na boty. Máme i odborníky na nože, multitool a další doplňky. Schwarzwolf, jako jedna z mála značek, nabízí kompletní sortiment od ponožek přes bundy až po batohy, hodinky, turistické hole a sluneční brýle. Od roku 1999, kdy Schwarzwolf přišel na trh s prvním nožem, se značka rozrostla na více než 60 položek, zahrnujících outdoor, dobrodružství a cestování. Schwazrwolf nabízí firemní dárky s širokou možností výběru pro mnoho společností po celé Evropě, tudíž jej znají jak nadšenci z oboru, tak i obchodníci. Outdoorové předměty jsou velice vděčným dárkem pro mnohé příležitosti a ocení je různé cílové skupiny. Schwarzwolf znamená značkovou kvalitu za přijatelné ceny. Pokud člověk chce vybavení, co mu vydrží, měl by sáhnout po značce.


Autorka je asistentkou marketingu společnosti iMi Partner.



34_cesta_z_mesta.jpg
Cesta z města. Obyvatelé „městských kanceláří“ se stále častěji snaží odreagovat v přírodě.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.