Oracle investuje do komunikace

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Oracle Czech rozjela víceúrovňovou kampaň pro komunikaci řešení Oracle Application Express, které odbourává problémy stabulkovými editory. Akce je zaměřená na potenciální zákazníky v segmentu SMB. Na kampani se podílela directmarketingová agentura Dimar. Vprvní fázi došlo k oslovení cílové skupiny pomocí direct mailu a potenciální zákazníci zdarma obdrželi DVD sdemo verzí Oracle Database Express Edition. Dalším krokem komunikace byl direct mail, jehož cílem bylo připomenout produkt a získat zpětnou vazbu. Directmailová zásilka je koncipována jako selfmailer sjasným headlinem – „Když už tabulkové editory nestačí“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.