Opět rasismus v Big Brother

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská televize Channel 4 sáhla minulý týden ke krajnímu prostředku v reality show Big Brother. Jen týden po začátku soutěže vyloučila z domu soutěžící Emily Parrovou, která označila svou soupeřku Charley Ucheaovou za „negra“. Stanice při večerním sestřihu odvysílala hanlivý výrok, aby dokázala opodstatněnost vyloučení. Channel 4 měl problémy s rasistickými výroky soutěžících reality show Celebrity Big Brother už počátkem roku. Tehdy dostala stanice i regulátor Ofcom rekordní počet stížností. Negativní publicita sice přitáhla publikum, nicméně televize ztratila sponzora – The Carphone Warehouse.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.