Obrovský růst TV do mobilu

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počet předplatitelů služeb spojených s televizí do mobilu má vzrůst z letošních celosvětových 4,4 mil. až na 155,6 mil. lidí v roce 2012. Očekává to výzkumná agentura Datamonitor, podle které je největší překážkou v rozšíření TV do mobilů nedostatek informací, jimiž spotřebitelé disponují. Nejvíc zákazníků má být v roce 2012 v Asii a Tichomoří – až 76,3 mil. Evropa bude druhý největší trh se službami TV do mobilu s 42,7 mil. uživateli a v Severní Americe má být 35,6 mil. zákazníků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.