Nike zve na fotbal

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Frekventované pražské křižovatky U Bulhara, resp. podjezdu železniční trati, využila ve své aktuální outdoorové prezentaci společnost Nike Operations B.V. Hvězdy světového fotbalu Frings, Canavaro, Rooney, Essien a Malouda vyzývají v rámci globální kampaně „Put it where you want it“ (Střel ho, kam chceš) kataku „branky“ o rozměrech 36 x 7 metrů. Celková délka motivu činí 57 metrů. Kreativní řešení podporující projekt Nikefootbal.com realizovala ve spolupráci se společnostíRailreklam agentura Lastminutemedia.


06obr_Nike.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.