Frekventované pražské křižovatky U Bulhara, resp. podjezdu železniční trati, využila ve své aktuální outdoorové prezentaci společnost Nike Operations B.V. Hvězdy světového fotbalu Frings, Canavaro, Rooney, Essien a Malouda vyzývají v rámci globální kampaně „Put it where you want it“ (Střel ho, kam chceš) kataku „branky“ o rozměrech 36 x 7 metrů. Celková délka motivu činí 57 metrů. Kreativní řešení podporující projekt Nikefootbal.com realizovala ve spolupráci se společnostíRailreklam agentura Lastminutemedia.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.