Nestlé s vodou na hubnutí

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

09obr_contrex.jpgNestlé Waters se snaží rozšířit v UK povědomí o francouzské minerální vodě Contrex jako vodě, která pomáhá zeštíhlet. Společnost věří, že značka vyplní mezeru v rostoucím segmentu funkčních vod. Kampaň hlásá, že Contrex pomáhá snižovat toxické látky v těle a obsahuje vyšší množství hořčíku a vápníku než jiné minerální vody v UK.


Zaměřuje se především na ženy, jež se zajímají o zdravou stravu. Contrex bude podporován tiskovou reklamou, direct maily a nabízením vzorků. Od června je v prodeji v obchodních domech Tesco a Waitrose.


Podle zprávy Brtivic Soft Drinks vzrostl segment balených vod za poslední rok o 11 % a dosáhl zisku 643 milionů liber v obchodech. Contrex se dováží ze severovýchodní Francie a na trhu se objevil v roce 1976.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.