Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Naxin vs. John Smith Bomb

Redakce MAM4. 6. 2007

Nový spot společnosti Delpharmea na produkt Naxin (k vidění na www.naxin.cz) připomněl některým kritickým hlasům starší reklamu “Bomb” na britské pivo John Smith. Nelze se ubránit dojmu, že tvůrci spotu pro Naxin se mohli touto reklamou inspirovat. Na tuto skutečnost nás upozornil analytik výzkumné společnosti Millward Brown: “Podobnost obou reklam mě zaráží, navíc reklama na John Smith’s s Peterem Kayem byla velmi viditelná a známá ve Velké Británii.” Brand manažer Delpharmey nám sdělil, že tuto reklamu nezná, navíc prý bylo připraveno více spotů vždy se stejným konceptem “Looser vyhrává”. “Rozhodně to můžeme vyvrátit, měli jsme připravené spoty i z jiných prostředí se stejnou pointou,” řekl Jiří Jeřábek. Jiří Bernas, výkonný ředitel agentury InGlobal, která měla na starosti kreativní stránku spotu pro Naxin, se také brání: “Zmíněná reklama je skutečně podobná, co se týče prostředí závodu skoku do vody, s reklamou na Naxin, nicméně se jedná o shodu čistě náhodnou. Tuto reklamu jsme nikdy neviděli.”

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více