Na cestách

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Personální změny v Economii


V souvislosti s odchodem Emila Hanouska, dosavadního obchodního ředitele Economie, do důchodu dochází k 1. červnu 2007 ve vydavatelství k následujícím personálním změnám: řízení obchodních úseků a oddělení převezme zástupce generálního ředitele a výrobní ředitel Jiří Weiner ve funkci ředitele výroby a obchodu. Novou ředitelkou dceřiné společnosti Economie R Media se ke stejnému datu stává Denisa Schulzová. Změní se i struktura inzertního oddělení. Odchází zástupce ředitele Jakub Spěváček, jeho funkce nebude dále obsazena. Jediným zástupcem ředitele tak zůstává Jan Chudoba.


Šéfredaktorem Rock&Pop Sládeček


Hudební časopis Rock& Pop má nového šéfredaktora. Stal se jím Peter Sládeček. Hudební publicistikou se zabývá od roku 2000. Vydavatel titulu, společnost One & One Company, si od mladého šéfredaktora slibuje především přiblížení se cílové skupině čtenářů.


Štádler novým ředitelem marketingu Tesco


Do čela marketingového oddělení Tesco nastoupil Michal Štádler a nahradil tak Ivanu Šedivou. Ta se stala ředitelkou oddělení zákaznických průzkumů a průzkumů nových lokalit. V Tesku je od roku 2000.


Gráfová vede marketing HP IPG


Společnost HP oznamuje, že do funkce marketingové manažerky divize IPG (Imaging and Printing Group – tiskárny a ostatní digitální zobrazovací zařízení) byla jmenována Marcela Gráfová. V HP působí od roku 2004. Doposud zastávala pozici Channel marketing programs manažera pro ČR a SR, do HP přišla ze společnosti Compaq.


Plášek posiluje strategické oddělení Cocoonu


Novou posilou v týmu brand strategies společnosti Cocoon se od května stal Jakub Plášek, který předtím působil v TNS AISA, kde pracoval pět let v kvalitativním výzkumu. V Cocoonu se bude Jakub Plášek podílet na hledání strategií a vytváření identity značek vlastněných společnostmi jako Nestlé, Coca-Cola či Philip Morris.


Ivan Lukáš posiluje tým agentury Virklis


Tým manažerů agentury Virklis rozšiřuje Ivan Lukáš, který bude na pozici senior account manager zastřešovat marketingové a PR aktivity zejména v oblasti IT projektů.



38_Sladecek.jpg
P. Sládeček

38_Stadler.jpg
M. Štádler


Informace o personálních změnách zasílejte na [email protected]

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.