Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na cestách

Redakce MAM4. 6. 2007

Personální změny v Economii


V souvislosti s odchodem Emila Hanouska, dosavadního obchodního ředitele Economie, do důchodu dochází k 1. červnu 2007 ve vydavatelství k následujícím personálním změnám: řízení obchodních úseků a oddělení převezme zástupce generálního ředitele a výrobní ředitel Jiří Weiner ve funkci ředitele výroby a obchodu. Novou ředitelkou dceřiné společnosti Economie R Media se ke stejnému datu stává Denisa Schulzová. Změní se i struktura inzertního oddělení. Odchází zástupce ředitele Jakub Spěváček, jeho funkce nebude dále obsazena. Jediným zástupcem ředitele tak zůstává Jan Chudoba.


Šéfredaktorem Rock&Pop Sládeček


Hudební časopis Rock& Pop má nového šéfredaktora. Stal se jím Peter Sládeček. Hudební publicistikou se zabývá od roku 2000. Vydavatel titulu, společnost One & One Company, si od mladého šéfredaktora slibuje především přiblížení se cílové skupině čtenářů.


Štádler novým ředitelem marketingu Tesco


Do čela marketingového oddělení Tesco nastoupil Michal Štádler a nahradil tak Ivanu Šedivou. Ta se stala ředitelkou oddělení zákaznických průzkumů a průzkumů nových lokalit. V Tesku je od roku 2000.


Gráfová vede marketing HP IPG


Společnost HP oznamuje, že do funkce marketingové manažerky divize IPG (Imaging and Printing Group – tiskárny a ostatní digitální zobrazovací zařízení) byla jmenována Marcela Gráfová. V HP působí od roku 2004. Doposud zastávala pozici Channel marketing programs manažera pro ČR a SR, do HP přišla ze společnosti Compaq.


Plášek posiluje strategické oddělení Cocoonu


Novou posilou v týmu brand strategies společnosti Cocoon se od května stal Jakub Plášek, který předtím působil v TNS AISA, kde pracoval pět let v kvalitativním výzkumu. V Cocoonu se bude Jakub Plášek podílet na hledání strategií a vytváření identity značek vlastněných společnostmi jako Nestlé, Coca-Cola či Philip Morris.


Ivan Lukáš posiluje tým agentury Virklis


Tým manažerů agentury Virklis rozšiřuje Ivan Lukáš, který bude na pozici senior account manager zastřešovat marketingové a PR aktivity zejména v oblasti IT projektů.



38_Sladecek.jpg
P. Sládeček

38_Stadler.jpg
M. Štádler


Informace o personálních změnách zasílejte na [email protected]

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více