Média pro TO2 má MindShare
Novou mediální agenturou telekomunikační společnosti Telefónica O2 (TO2), v loňském roce druhého největšího tuzemského zadavatele reklamy do médií, se stane agentura MindShare. Rozhodlo o tom několikaměsíční výběrové řízení, které společnost vyhlásila už v letošním únoru. Na dotaz M&M to uvedl mluvčí TO2 Martin Žabka s tím, že smlouva mezi oběma subjekty už byla podepsaná. Zatím ale nebylo specifikováno, kdy přesně Mind-Share práci pro klienta převezme.
Stávající mediální agenturou společnosti je agentura Mediaedge:cia. Výsledek výběrového řízení sice znamená změnu mediální agentury pro TO2, ale rozpočet stále zůstává komunikační síti WPP, do které obě zmiňované agentury patří, a její pozice tudíž nebude oslabena.
Pokud jde o reklamní agenturu a podlinkové agentury pro TO2, na něž byly rovněž vypsány tendry, zatím známy nejsou. Jejich výběr v současnosti údajně probíhá schvalovacím procesem. Podle TNS Media Intelligence TO2 vloni investovala do reklamy v médiích 1,85 mld. Kč.