Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jak vnímáme a využíváme teleshopping

Redakce MAM11. 6. 2007

Nejčastěji kupujeme filmové a hudební nosiče


V naší nejnovější studii OMD Snapshots jsme se zaměřili na teleshopping, konkrétně na to, jak je mezi lidmi vnímán a využíván. S nakupováním prostřednictvím teleshoppingu má zkušenosti pětina lidí. O něco více se s tímto druhem nákupu setkávají ženy a převážně lidé po padesátce. Co se týče jiných demografických charakteristik (vzdělání, velikost města bydliště nebo typ zaměstnání), nejsou žádné výrazné rozdíly mezi těmi, co mají s nákupem přes teleshopping zkušenosti, a těmi, kteří teleshopping nikdy nevyužili. Nejčastěji nakupovanými produkty jsou filmové a hudební nosiče (DVD, CD a VHS), které koupilo 27 % lidí (z těch, co přes teleshopping již něco koupili). Se značným odstupem pak následují: kuchyňské nádobí (14 %), posilovací stroje, knihy a přípravky na hubnutí, které získaly shodně po 12 %.


OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 524 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg

×

Mluvčím roku je Fuchsová z PPF

Starší článek

ČT má výhrady k novele zákona o digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více