Jak vnímáme a využíváme teleshopping
Nejčastěji kupujeme filmové a hudební nosiče
V naší nejnovější studii OMD Snapshots jsme se zaměřili na teleshopping, konkrétně na to, jak je mezi lidmi vnímán a využíván. S nakupováním prostřednictvím teleshoppingu má zkušenosti pětina lidí. O něco více se s tímto druhem nákupu setkávají ženy a převážně lidé po padesátce. Co se týče jiných demografických charakteristik (vzdělání, velikost města bydliště nebo typ zaměstnání), nejsou žádné výrazné rozdíly mezi těmi, co mají s nákupem přes teleshopping zkušenosti, a těmi, kteří teleshopping nikdy nevyužili. Nejčastěji nakupovanými produkty jsou filmové a hudební nosiče (DVD, CD a VHS), které koupilo 27 % lidí (z těch, co přes teleshopping již něco koupili). Se značným odstupem pak následují: kuchyňské nádobí (14 %), posilovací stroje, knihy a přípravky na hubnutí, které získaly shodně po 12 %.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 524 lidí ve věku 12-69 let.