Indoor má BikeTV
Síť 19palcových LCD monitorů s názvem BikeTV obchodně pro BikePoint.biz rozjíždí společnost CZ-Visual Impact (CZVI). Projekt umožní oslovit převážně mužskou klientelu specializovaných cykloprodejen sdělením, které přerůstá prostor samotných bikeshopů. “Půjde např. o nabídku sportovního oblečení a vybavení, rekreačních pobytů, potravinových doplňků od energetických nápojů přes přípravky napomáhající regeneraci až po kloubní preparáty,” uvedl pro M&M předseda představenstva CZVI Michal Augusta. CZVI působí v oblasti obrazovek s informačně reklamním obsahem v lékárnách a obchodních řetězcích. Síť v současnosti tvoří 80 obchodů, do konce roku 2007 je plánován nárůst na stovku. Cena za 10vteřinový flashový spot je 32 tisíc korun měsíčně při zásahu nad 60 tisíc vybraných osob. Zákazník v prodejně stráví v průměru 20 minut.