Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hackeři propašovali do živého vysílání ČT atomový hřib

Redakce MAM18. 6. 2007

Umělecká skupina Ztohoven se v neděli nabourala do ranního vysílání programu Panorama na ČT2. Místo on-line záběrů ze zajímavých míst Česka se na obrazovce objevil atomový hřib s odkazem na web sdružení. Informoval o tom internetový server iDnes s odvoláním na další server ikomentare.cz.
Mluvčí České televize Martin Krafl řekl, že skupině se pomocí internetu a další techniky podařilo nabourat do jedné kamery vysílající živé záběry z Černého dolu v Krkonoších. “Nebylo narušeno vysílání z Kavčích hor,” zdůraznil Krafl. Kameru provozuje externí firma spolupracující s ČT.
Lidé sledující vysílání tak mohli vidět fiktivní atomový výbuch v Jeseníkách, na obrazovce se objevila i internetová adresa skupiny www.ztohoven.com.
Krafl uvedl, že v tuto roční dobu se sledovanost pořadu pohybuje pod 50 000 diváky. Česká televize už podle něj zjistila majitele internetové adresy a záležitost nyní řeší právníci, ale i technici ČT.
Pořad Panorama vysílá ČT2 každé ráno od 07:50. Diváci si v něm mají možnost prohlédnout prostřednictvím záběrů z panoramatických kamer mnoho míst republiky. Pořad současně informuje o povětrnostních podmínkách.
Krok videopirátů rozzlobil zástupce středisek v Jeseníkách, které za vysílání v pořadu Panorama platí. “Je to nehoráznost, slouží to lidem, platíme za to strašně moc peněz. Je to donebevolající. Mělo by se na ně podat trestní oznámení. Každopádně by to měla policie vyšetřit a dát jim to k úhradě,” řekl dnes ČTK majitel střediska na Ovčárně v Jeseníkách Josef Figura.
Za odvysílání záběrů ze svého střediska platí ročně 600.000 korun. “Jedno vysílání záběrů přijde na 3500 korun,” doplnil Figura.
Není to první kontroverzní akce skupiny Ztohoven. Umělci mají na svědomí také změnu červeného neonového srdce výtvarníka Jiřího Davida, které svítilo nad Pražským hradem v posledních dnech funkčního období bývalého prezidenta Václava Havla. Převrátili je v otazník. V roce 2003 také překryli na 800 reklamních vitrín v pražském metru bílými plakáty s velkým černým otazníkem a odkazem na své internetové stránky. Akce měla podle členů skupiny upozornit na to, jak reklama “zneužívá naše nejvnitřnější touhy, myšlenky a city, aby prodávala zboží”.

×

Zrcadlo

Starší článek

ČT a Prima loni zvýšily výdaje na vlastní reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více