eBay sází na rádia

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový aukční dům eBay rozšířil spektrum svého zájmu a nově zprostředkovává nabídku reklamních časů na cca 2300 amerických rozhlasových stanicích. Do projektu jsou zapojeni všichni rozhodující provozovatelé včetně společnosti Clear Channel Communications. Devět z deseti všech nabízených spotů se nachází v ranním prime time. Již loni se eBay s malým úspěchem pokoušel o prodej televizních spotů prostřednictvím platformy Media Marketplace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.