Další vlna konsolidace: Saatchi a Publicis
Na základě rozhodnutí reklamní agenturní sítě Saatchi & Saatchi Worldwide a Publicis Groupe dochází od 1. července 2007 k několika zásadním změnám týkajícím se fungování Saatchi & Saatchi v ČR. Zaprvé agenturu opouští po čtyřech letech dosavadní ředitel Petr Rydl a na pozici deputy managing directora ho nahradí Tomáš Průša (dříve Ledoborec). Nicméně Petr Rydl ve vyjádření pro M&M odmítl informace o tom, že odchází z agentury. Mění se rovněž obsazení na postu kreativního ředitele Saatchi, Chrise Steinmana nahrazuje Jakub Handlíček. Nicméně na kreativitu této agentury bude dohlížet kreativní ředitel Publicisu Tomáš Kopečný. Agentura Saatchi & Saatchi momentálně je již přestěhovaná z Nuslí do holešovické budovy Publicisu a rozšiřuje své dosavadní portfolio o společnost M-Motors CZ, zastupující automobilovou značku Mitsubishi Motors v České republice a na Slovensku (dříve Ledoborec).
Podle Tomáše Průši se Mitsubishi rozhodlo pro spolupráci se Saatchi & Saatchi na základě nabídky této agentury. Změny se dějí ovšem i u mobilního operátora T-Mobile, který prakticky Saatchi zaměstnával na sto procent. Manažerka externí komunikace T-Mobile Jitka Pacolová se pro M&M vyjádřila takto: “Saatchi & Saatchi zůstává nadále naší ATL agenturou, stejně tak budeme spolupracovat se Saatchi & Saatchi ve Vídni a v Londýně. Výběr konkrétní pobočky bude vždy záležet na velikosti projektu.”
Dále se spekuluje nad fúzí Scholz & Friends (které již opustil ředitel Michal Srb) s agenturou Lowe GGK. Toto spojení totiž již probíhá na větších latinskoamerických a asijských trzích, podobné operace ve střední Evropě, ale management obou agenturních sítí na společném březnovém setkání v Berlíně vyloučil.
Sporná vyjádření. Zástupci Publicisu odmítají verzi, že by šlo o sloučení obou agentur, značka Saatchi & Saatchi prý zůstane na českém trhu zachována. Alespoň na tom se shodnou Tomáš Průša s Petrem Rydlem.