Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Další vlna konsolidace: Saatchi a Publicis

Redakce MAM18. 6. 2007

Na základě rozhodnutí reklamní agenturní sítě Saatchi & Saatchi Worldwide a Publicis Groupe dochází od 1. července 2007 k několika zásadním změnám týkajícím se fungování Saatchi & Saatchi v ČR. Zaprvé agenturu opouští po čtyřech letech dosavadní ředitel Petr Rydl a na pozici deputy managing directora ho nahradí Tomáš Průša (dříve Ledoborec). Nicméně Petr Rydl ve vyjádření pro M&M odmítl informace o tom, že odchází z agentury. Mění se rovněž obsazení na postu kreativního ředitele Saatchi, Chrise Steinmana nahrazuje Jakub Handlíček. Nicméně na kreativitu této agentury bude dohlížet kreativní ředitel Publicisu Tomáš Kopečný. Agentura Saatchi & Saatchi momentálně je již přestěhovaná z Nuslí do holešovické budovy Publicisu a rozšiřuje své dosavadní portfolio o společnost M-Motors CZ, zastupující automobilovou značku Mitsubishi Motors v České republice a na Slovensku (dříve Ledoborec).


Podle Tomáše Průši se Mitsubishi rozhodlo pro spolupráci se Saatchi & Saatchi na základě nabídky této agentury. Změny se dějí ovšem i u mobilního operátora T-Mobile, který prakticky Saatchi zaměstnával na sto procent. Manažerka externí komunikace T-Mobile Jitka Pacolová se pro M&M vyjádřila takto: “Saatchi & Saatchi zůstává nadále naší ATL agenturou, stejně tak budeme spolupracovat se Saatchi & Saatchi ve Vídni a v Londýně. Výběr konkrétní pobočky bude vždy záležet na velikosti projektu.”


Dále se spekuluje nad fúzí Scholz & Friends (které již opustil ředitel Michal Srb) s agenturou Lowe GGK. Toto spojení totiž již probíhá na větších latinskoamerických a asijských trzích, podobné operace ve střední Evropě, ale management obou agenturních sítí na společném březnovém setkání v Berlíně vyloučil.



01_Prusa.jpg

01_Rydl_Petr.jpg
Sporná vyjádření. Zástupci Publicisu odmítají verzi, že by šlo o sloučení obou agentur, značka Saatchi & Saatchi prý zůstane na českém trhu zachována. Alespoň na tom se shodnou Tomáš Průša s Petrem Rydlem.

×

Logos nabízí Smart Voting Platform

Starší článek

Hackeři propašovali do živého vysílání ČT atomový hřib

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více