Další kampaň na obranu dětí

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nadace Naše dítě pokračuje v celorepublikové kampani nazvané „Stop násilí na dětech!“ s cílem prolomit lhostejnost a snížit v ČR narůstající počty týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí. Od června vyhlašuje Nadace Naše dítě charitativní akci nazvanou Dejme týrání dětí červenou kartu! Zakoupením píšťalky a červené karty od 1. do 30. června 2007 v obchodní síti Globus a od srpna 2007 ve vybraných lékárnách tak mohou lidé přispět nadaci na pomoc ohroženým dětem v naší republice. Rozhlasové spoty a banery na internetové síti pro nadaci připravila agentura FCB Prague.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.