ČTÚ: diginovela je bezzubá

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) se domnívá, že připravovaná novelizace vysílacího a dalších zákonů neodblokuje proces přechodu na digitální terestrické vysílání. Hlavní příčinou je ne- vynutitelnost dodržování tzv. Technického plánu přechodu, který má určit termíny pro vypínání analogového a zapínání digitálního vysílání. Zajištění vrácení analogových kmitočtů považuje ČTÚ za prioritu voblasti digitalizace i ve své výroční zprávě za loňský rok, jež byla minulý pátek zveřejněna: „Dosavadní vývoj potvrzuje, že dotčené subjekty (někteří komerční provozovatelé TV), se bez dalšího nehodlají do procesu přechodu na digitální vysílání zapojit tak, aby tento proces mohl být co nejrychleji a přitom co nejšetrněji kdivácké veřejnosti realizován.“

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.