Berentzen Kamaráda stáhne
Na základě rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu, že kampaň Fernet Berentzen, v níž vystupuje Sagvan Tofi, je neetická, se společnost Berentzen Destillers a agentura FCB Prague rozhodly televizní spot z vysílání stáhnout. V oficiální zprávě však tento klient se svou agenturou uvádějí: “Reklama byla míněna v nadsázce, nebylo úmyslem reklamního textu jakkoliv ovlivňovat širokou veřejnost neetickým směrem a přirovnávat vztah člověka k alkoholu ke vztahu mezi lidmi anebo tvrdit, že alkohol může přispět k řešení osobního problému. Textem reklamy chtěla společnost Berentzen spolu s tvůrci pouze evokovat atmosféru a vtipnost kultovního filmu 80. let minulého století ve spojení s výrobkem.” I tak ale ještě nemají Berentzen ani FCB Prague vyhráno, neboť s nimi zahájila Rada pro rozhlasové a teevizní vysílání (RRTV) správní řízení z moci úřední pro možné porušení ustanovení paragrafu 4 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb. (Reklama nesmí tvrdit, že alkohol v nápoji má léčebné vlastnosti nebo povzbuzující nebo uklidňující účinek anebo že je prostředkem řešení ososních problémů).