Berentzen Kamaráda stáhne

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Na základě rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu, že kampaň Fernet Berentzen, v níž vystupuje Sagvan Tofi, je neetická, se společnost Berentzen Destillers a agentura FCB Prague rozhodly televizní spot z vysílání stáhnout. V oficiální zprávě však tento klient se svou agenturou uvádějí: „Reklama byla míněna v nadsázce, nebylo úmyslem reklamního textu jakkoliv ovlivňovat širokou veřejnost neetickým směrem a přirovnávat vztah člověka k alkoholu ke vztahu mezi lidmi anebo tvrdit, že alkohol může přispět k řešení osobního problému. Textem reklamy chtěla společnost Berentzen spolu s tvůrci pouze evokovat atmosféru a vtipnost kultovního filmu 80. let minulého století ve spojení s výrobkem.“ I tak ale ještě nemají Berentzen ani FCB Prague vyhráno, neboť s nimi zahájila Rada pro rozhlasové a teevizní vysílání (RRTV) správní řízení z moci úřední pro možné porušení ustanovení paragrafu 4 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb. (Reklama nesmí tvrdit, že alkohol v nápoji má léčebné vlastnosti nebo povzbuzující nebo uklidňující účinek anebo že je prostředkem řešení ososních problémů).

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.