Apple zahájil kampaň pro iPhone
Ačkoliv do amerických obchodů se nový mobilní telefon společnosti Apple, iPhone, dostane až 29. června, společnost již odstartovala v USA svou reklamní kampaň. Mobilní zařízení se bude cenově pohybovat v rozpětí od 499 do 599 dolarů podle míry vybavenosti, uvedl mluvčí společnosti Apple pro německou tiskovou agenturu DPA.
Na reklamní kampani tradičně spolupracovala agentura TBWA. Tentokrát však byla volba agentury napínavější než v minulých letech. TBWA je sice dlouholetou domácí agenturou Apple, avšak uplatnění iPhone na americkém trhu se realizuje přes mobilního operátora AT&T – a tento telekomunikační koncern chtěl přivést do hry svou vlastní reklamní agenturu BBDO. Avšak šance BBDO na úspěch se potopily ve chvíli, kdy se nepovedl prodej Motorola ROKR.
Na evropský trh přijde telefon iPhone nejdříve koncem roku. Přístroj se dá ovládat přes displej, chová se jako mp3 přehrávač, telefon a dá se přes něj surfovat po internetu. “iPhone je zázračný výrobek, který každý další mobilní telefon na trhu předběhl o pět let,” slibuje Steve Jobs, CEO společnosti Apple.