Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Apple zahájil kampaň pro iPhone

Redakce MAM11. 6. 2007

Ačkoliv do amerických obchodů se nový mobilní telefon společnosti Apple, iPhone, dostane až 29. června, společnost již odstartovala v USA svou reklamní kampaň. Mobilní zařízení se bude cenově pohybovat v rozpětí od 499 do 599 dolarů podle míry vybavenosti, uvedl mluvčí společnosti Apple pro německou tiskovou agenturu DPA.


Na reklamní kampani tradičně spolupracovala agentura TBWA. Tentokrát však byla volba agentury napínavější než v minulých letech. TBWA je sice dlouholetou domácí agenturou Apple, avšak uplatnění iPhone na americkém trhu se realizuje přes mobilního operátora AT&T – a tento telekomunikační koncern chtěl přivést do hry svou vlastní reklamní agenturu BBDO. Avšak šance BBDO na úspěch se potopily ve chvíli, kdy se nepovedl prodej Motorola ROKR.


Na evropský trh přijde telefon iPhone nejdříve koncem roku. Přístroj se dá ovládat přes displej, chová se jako mp3 přehrávač, telefon a dá se přes něj surfovat po internetu. “iPhone je zázračný výrobek, který každý další mobilní telefon na trhu předběhl o pět let,” slibuje Steve Jobs, CEO společnosti Apple.


09obr_iphone.jpg

×

Mluvčím roku je Fuchsová z PPF

Starší článek

ČT má výhrady k novele zákona o digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více