Kampaň zaměřenou na nekontrolovaný obchod se zbraněmi uvádí v těchto dnech česká pobočka Amnesty International. Kampaň s názvem „Nemíchejme zbraně mezi běžné zboží“, kterou pro bono vytvořila reklamní agentura TBWAPraha ve spolupráci s mediální agenturou Vizeum, se v průběhu léta objeví v tisku, v rozhlasu, na pohlednicích i na outdoorových médích. Je zaměřena na podporu petice Million faces (www.controlarms.org), jejímž cílem je přimět světové vlády k podepsání mezinárodní Smlouvy o obchodu se zbraněmi (ArmsTradeTreaty). Koncept kampaně vychází z předpokladu, že na zbraně nelze nahlížet jako na běžné spotřební zboží, např. banány, vedle kterých jsou v některých zemích zbraně stejně lehce dostupné.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.