Amnesty Int. proti zbraním

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kampaň zaměřenou na nekontrolovaný obchod se zbraněmi uvádí v těchto dnech česká pobočka Amnesty International. Kampaň s názvem „Nemíchejme zbraně mezi běžné zboží“, kterou pro bono vytvořila reklamní agentura TBWAPraha ve spolupráci s mediální agenturou Vizeum, se v průběhu léta objeví v tisku, v rozhlasu, na pohlednicích i na outdoorových médích. Je zaměřena na podporu petice Million faces (www.controlarms.org), jejímž cílem je přimět světové vlády k podepsání mezinárodní Smlouvy o obchodu se zbraněmi (ArmsTradeTreaty). Koncept kampaně vychází z předpokladu, že na zbraně nelze nahlížet jako na běžné spotřební zboží, např. banány, vedle kterých jsou v některých zemích zbraně stejně lehce dostupné.

AI_banan.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.