Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Aby vám šli dobře na ruku

Redakce MAM4. 6. 2007

Pokud chceme věnovat značkové hodinky, měli bychom vždy vybrat model označený “Swiss made”, který je garancí, že minimálně polovina součástek, které jsou při výrobě hodinek použity, a jejich následná montáž, pochází ze Švýcarska. Označení “Swiss made” nám zaručuje kvalitu a Švýcaři mají právo toto označení firmě odebrat, pokud by její výrobky ne-splňovaly požadované parametry.


Za kolik?


Na českém trhu jsou k dispozici značkové švýcarské hodinky v různých cenových relacích, takže můžeme vybrat hodinky podle rozpočtu, který máme na dárek určený. V každém případě bychom ale při výběru hodinek měli přihlédnout k osobnosti nositele, jeho věku a pracovnímu zařazení. V podstatě platí, že nic nezkazíme, pokud věnujeme klasický model vhodný do společnosti. Našim klientům v tomto případě můžeme nabídnout mj. švýcarské hodinky zn. Epos, jejíž počátky se datují do r. 1925. Firma se specializuje pouze na mechanické hodinky, tedy hodinky s ručním, popř. automatickým nátahem, a má v nabídce převážně klasické pánské hodinky s různými hodinářskými komplikacemi (tzv. jumping hour, velké datum…) včetně kolekce kapesních hodinek.


Reklamní klasika


Pokud se klient rozhodne darovat “klasické” reklamní hodinky, vždy doporučujeme celoocelové nebo titanové modely s kvalitními švýcarskými strojky a nenápadným brandingem (stříbrný tisk nebo vylaserované věnování do zadní strany hodinkového pouzdra).


Jestliže použijeme takto kvalitní materiály, nemusíme mít obavy z toho, že náš dárek není dostatečně reprezentativní. I když hodinky nemají značku známého výrobce, použité materiály – ocel nebo titan – zaručují mnohem vyšší užitnou hodnotu než běžné reklamní hodinky (a většina produkce je dostupná v běžných hodinářstvích), které se vyrábějí ze slitiny či mosazi. Jedinou “nevýhodou” je požadavek na minimální množství, které je v tomto případě 15-25 ks od typu a cena včetně brandingu se pohybuje podle typu hodinek mezi 1500 korun (u klasických modelů) po cca 3000 korun (u chronografů). Společně s luxusní dárkovou krabičkou, vyrobenou například ze dřeva či kovu, věnujeme důstojný dárek, kterým si ostudu rozhodně neuděláme.


Autorka je majitelkou společnosti Herisson.


33_2090gross.jpg

33_3386gross.jpg

33_3387gross.jpg


33_3297gross.jpg

Švýcary. Na manažerské hodinky se logo dárce umísťuje ze zásady na zadní stranu hodinkového pouzdra.

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více