Aby vám šli dobře na ruku

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Pokud chceme věnovat značkové hodinky, měli bychom vždy vybrat model označený „Swiss made“, který je garancí, že minimálně polovina součástek, které jsou při výrobě hodinek použity, a jejich následná montáž, pochází ze Švýcarska. Označení „Swiss made“ nám zaručuje kvalitu a Švýcaři mají právo toto označení firmě odebrat, pokud by její výrobky ne-splňovaly požadované parametry.


Za kolik?


Na českém trhu jsou k dispozici značkové švýcarské hodinky v různých cenových relacích, takže můžeme vybrat hodinky podle rozpočtu, který máme na dárek určený. V každém případě bychom ale při výběru hodinek měli přihlédnout k osobnosti nositele, jeho věku a pracovnímu zařazení. V podstatě platí, že nic nezkazíme, pokud věnujeme klasický model vhodný do společnosti. Našim klientům v tomto případě můžeme nabídnout mj. švýcarské hodinky zn. Epos, jejíž počátky se datují do r. 1925. Firma se specializuje pouze na mechanické hodinky, tedy hodinky s ručním, popř. automatickým nátahem, a má v nabídce převážně klasické pánské hodinky s různými hodinářskými komplikacemi (tzv. jumping hour, velké datum…) včetně kolekce kapesních hodinek.


Reklamní klasika


Pokud se klient rozhodne darovat „klasické“ reklamní hodinky, vždy doporučujeme celoocelové nebo titanové modely s kvalitními švýcarskými strojky a nenápadným brandingem (stříbrný tisk nebo vylaserované věnování do zadní strany hodinkového pouzdra).


Jestliže použijeme takto kvalitní materiály, nemusíme mít obavy z toho, že náš dárek není dostatečně reprezentativní. I když hodinky nemají značku známého výrobce, použité materiály – ocel nebo titan – zaručují mnohem vyšší užitnou hodnotu než běžné reklamní hodinky (a většina produkce je dostupná v běžných hodinářstvích), které se vyrábějí ze slitiny či mosazi. Jedinou „nevýhodou“ je požadavek na minimální množství, které je v tomto případě 15-25 ks od typu a cena včetně brandingu se pohybuje podle typu hodinek mezi 1500 korun (u klasických modelů) po cca 3000 korun (u chronografů). Společně s luxusní dárkovou krabičkou, vyrobenou například ze dřeva či kovu, věnujeme důstojný dárek, kterým si ostudu rozhodně neuděláme.


Autorka je majitelkou společnosti Herisson.


33_2090gross.jpg

33_3386gross.jpg

33_3387gross.jpg


33_3297gross.jpg

Švýcary. Na manažerské hodinky se logo dárce umísťuje ze zásady na zadní stranu hodinkového pouzdra.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení