ZenithOptimedia se pouští do netradičního plánování
Mediální agentura Zenith-Optimedia zakládá nové oddělení v čele s Markem Waughem. Jeho náplní bude příprava netradičních mediálních řešení a podle informací britského magazínu Media Week už agentura pracuje na konkrétních řešeních např. s klienty L’Oréal a Lexus. Tato nová část ZenithOptimedia tak bude cíleně pracovat na takových reklamně-komunikačních aktivitách, jakými jsou branded content, sponzoring nebo experimentální marketing. Agentura přitom nechce podcenit ukazatel ROI (návratnost investic). “V minulosti se na tyto komunikační aktivity nahlíželo jako na výstřední, ale my budeme důsledně sledovat finanční návratnost těchto projektů stejně jako v tradičním plánování,” říká Waugh. Přestože ZenithOptimedia už má zkušenosti s podobnými projekty (např. pro Bounty, Habbo Hotel), teprve spuštění nové divize by mělo jejich počet výrazně nastartovat.