Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ZenithOptimedia se pouští do netradičního plánování

Redakce MAM7. 5. 2007

09obr_ZenithOptimedia.jpgMediální agentura Zenith-Optimedia zakládá nové oddělení v čele s Markem Waughem. Jeho náplní bude příprava netradičních mediálních řešení a podle informací britského magazínu Media Week už agentura pracuje na konkrétních řešeních např. s klienty L’Oréal a Lexus. Tato nová část ZenithOptimedia tak bude cíleně pracovat na takových reklamně-komunikačních aktivitách, jakými jsou branded content, sponzoring nebo experimentální marketing. Agentura přitom nechce podcenit ukazatel ROI (návratnost investic). “V minulosti se na tyto komunikační aktivity nahlíželo jako na výstřední, ale my budeme důsledně sledovat finanční návratnost těchto projektů stejně jako v tradičním plánování,” říká Waugh. Přestože ZenithOptimedia už má zkušenosti s podobnými projekty (např. pro Bounty, Habbo Hotel), teprve spuštění nové divize by mělo jejich počet výrazně nastartovat.


 

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více