Za nabídkou na Reuters stojí patrně kanadský Thomson

4. 5. 2007 15:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zájemcem o převzetí britské zpravodajské společnosti Reuters Group je její kanadský rival Thomson. Ve své elektronické verzi to napsal kanadský list Globe and Mail, který se odvolává na zdroje blízké oběma společnostem. Reuters poskytuje hlavně data z finančních trhů, z menší části se věnuje žurnalistice.
„Thomson je podnikem, který má vše dokonale promyšleno, plánuje dlouhodobě a nepředkládá nepřátelské nabídky,“ řekl zdroj, kterého kanadský list citoval. Reuters dnes oznámil, že se o něj někdo předběžně zajímá, jméno uchazeče ale nesdělil. Reuters ani Thomson informace kanadského listu nekomentovaly.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.