Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Z diginovely zůstal kompromis

Redakce MAM28. 5. 2007

Cílevědomý a rázný návrh na odblokování digitalizace TV vysílání v podobě novely vysílacího zákon a dalších doznal minulý týden značných změn. Vesměs všechny ústupky vycházejí vstříc stávajícím provozovatelům – TV Nova a Prima TV. V případě, že se zavážou k vrácení analogových kmitočtů do roku 2010, dostanou rovnou dvě kompenzační licence. Původně se jednalo pouze o jednu licenci – v původním návrhu měly na dvě nárok jen v případě opuštění analogu do září 2009. Snížil se také podíl reklamy na ČT – v předchozím návrhu bylo 1 % z celkového vysílacího času pro každý kanál, nyní je to pouze 0,5 %. I tak je to významný posun, protože díky možnosti kumulace časů by dostala ČT k dispozici 28,8 min. reklamy denně. Kompromis poznamenal také část novely, která zvyšovala poplatky za využívání kmitočtů až na tisícinásobek. Nyní je to pouze stonásobek současných poplatků. Ani Nova ani Prima nedoručily připomínky k návrhu s poukazem na nedostatečně dlouhou dobu. Generální ředitel Novy Petr Dvořák nicméně M&M řekl, že s několika ustanoveními nesouhlasí. “Když se zavážeme vrátit analogové kmitočty v prvním termínu, dostaneme sice jednu kompenzační li-cenci hned, ale na druhou musíme čekat až do ukončení analogového vysílání. Znamená to, že i v případě, že bychom opustili analogové kmitočty, ale konkurence ne, nemůžeme spustit program na druhé kompenzační licenci. To je pro nás nepřijatelné,” uvedl Petr Dvořák. Dalším problematickým bodem je možnost vysílat bez licence a jen s registrací takový program provozovatelů, který bude do digitálního multiplexu umístěný jako šestý, sedmý… v pořadí. “Stále máme zájem o vysílání současné Novy ve vysokém rozlišení HDTV, což je náročnější na datový tok. V tom případě bychom se do jednoho multiplexu s více programy stejně nevešli,” dodal Dvořák. Nově také vadí vrácení možnosti vysílat reklamu v České televizi.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více