Wrigley vypsala globální kreativní tendr

7. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Mezinárodní kreativní rozpočet výrobce žvýkaček Wrigley má hodnotu kolem 200 milionů dolarů. Nyní na něj společnost vyhlásila tendr, do kterého podle listu Adweek přizvala dvě síťové agentury. Které to jsou, se však neví. Už 77 let pro americkou Wrigley pracuje chicagská agentura Energy BBDO ze skupiny Omnicom. Ovšem není jediná: v Austrálii a na Novém Zélandu spolupracuje s agenturou DDB ze skupiny Omnicom, v Kanadě a části Asie s Leo Burnett ze skupiny Publicis, v Asii a Indii s agenturou Grey ze skupiny WPP. Do budoucna však firma přiřkne všechny rozpočty pouze jedné síti. Mediální rozpočet, který spravuje MindShare, nebude tendrem ovlivněn.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení