Mezinárodní kreativní rozpočet výrobce žvýkaček Wrigley má hodnotu kolem 200 milionů dolarů. Nyní na něj společnost vyhlásila tendr, do kterého podle listu Adweek přizvala dvě síťové agentury. Které to jsou, se však neví. Už 77 let pro americkou Wrigley pracuje chicagská agentura Energy BBDO ze skupiny Omnicom. Ovšem není jediná: v Austrálii a na Novém Zélandu spolupracuje s agenturou DDB ze skupiny Omnicom, v Kanadě a části Asie s Leo Burnett ze skupiny Publicis, v Asii a Indii s agenturou Grey ze skupiny WPP. Do budoucna však firma přiřkne všechny rozpočty pouze jedné síti. Mediální rozpočet, který spravuje MindShare, nebude tendrem ovlivněn.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?