Vzhůru za (staro)novou cílovkou
S novým časopisem pro sexuálně odlišně orientovanou menšinu G-Mag s podtitulem “Moderní gay magazín” vtrhlo na německý trh berlínské vydavatelství Jackwerth. Dvouměsíčník by se měl graficky i obsahově vyrovnat titulům jako Focus, Stern nebo Vanity Fair. “Chceme dokázat, že i média pro homosexuály se dají dělat na profesionální úrovni. Naše cílová skupina totiž požaduje daleko více než jen programové tipy a fotografie nahých těl. Přijdeme s novým designem, silnými tématy a trendy v erotice,” nechal se slyšet šéfredaktor Andreas Hergeth. G-Mag chce vykrýt mezeru na trhu, přesto své obchodní plány zatím tají. “Boj v tomto malém segmentu trhu je nemilosrdný,” odůvodnil informační zdrženlivost ředitel inzerce Bernd Offermann. Plánovaný náklad činí 40 tisíc výtisků, cena 4,90 eura, inzertní celostrana vyjde klienta na 1900 eur. Vzhledem ke zkušenostem, které má Jackwert s vydáváním titulu Siegessäule (Vítězný sloup, lesbický magazín pro Berlín), celoněmecky šířeného lesbického L-Mag a magazínu Du+Ich, bude zřejmě i tentokrát vykrytí tržní mezery úspěšné.