Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vzhůru za (staro)novou cílovkou

Redakce MAM7. 5. 2007

06obr_Vanity.jpgS novým časopisem pro sexuálně odlišně orientovanou menšinu G-Mag s podtitulem “Moderní gay magazín” vtrhlo na německý trh berlínské vydavatelství Jackwerth. Dvouměsíčník by se měl graficky i obsahově vyrovnat titulům jako Focus, Stern nebo Vanity Fair. “Chceme dokázat, že i média pro homosexuály se dají dělat na profesionální úrovni. Naše cílová skupina totiž požaduje daleko více než jen programové tipy a fotografie nahých těl. Přijdeme s novým designem, silnými tématy a trendy v erotice,” nechal se slyšet šéfredaktor Andreas Hergeth. G-Mag chce vykrýt mezeru na trhu, přesto své obchodní plány zatím tají. “Boj v tomto malém segmentu trhu je nemilosrdný,” odůvodnil informační zdrženlivost ředitel inzerce Bernd Offermann. Plánovaný náklad činí 40 tisíc výtisků, cena 4,90 eura, inzertní celostrana vyjde klienta na 1900 eur. Vzhledem ke zkušenostem, které má Jackwert s vydáváním titulu Siegessäule (Vítězný sloup, lesbický magazín pro Berlín), celoněmecky šířeného lesbického L-Mag a magazínu Du+Ich, bude zřejmě i tentokrát vykrytí tržní mezery úspěšné.

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více