Vzhůru za (staro)novou cílovkou

7. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_Vanity.jpgS novým časopisem pro sexuálně odlišně orientovanou menšinu G-Mag s podtitulem „Moderní gay magazín“ vtrhlo na německý trh berlínské vydavatelství Jackwerth. Dvouměsíčník by se měl graficky i obsahově vyrovnat titulům jako Focus, Stern nebo Vanity Fair. „Chceme dokázat, že i média pro homosexuály se dají dělat na profesionální úrovni. Naše cílová skupina totiž požaduje daleko více než jen programové tipy a fotografie nahých těl. Přijdeme s novým designem, silnými tématy a trendy v erotice,“ nechal se slyšet šéfredaktor Andreas Hergeth. G-Mag chce vykrýt mezeru na trhu, přesto své obchodní plány zatím tají. „Boj v tomto malém segmentu trhu je nemilosrdný,“ odůvodnil informační zdrženlivost ředitel inzerce Bernd Offermann. Plánovaný náklad činí 40 tisíc výtisků, cena 4,90 eura, inzertní celostrana vyjde klienta na 1900 eur. Vzhledem ke zkušenostem, které má Jackwert s vydáváním titulu Siegessäule (Vítězný sloup, lesbický magazín pro Berlín), celoněmecky šířeného lesbického L-Mag a magazínu Du+Ich, bude zřejmě i tentokrát vykrytí tržní mezery úspěšné.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.