Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

VW konečně s eko kampaní

Redakce MAM7. 5. 2007

Koncern Volkswagen, který zatím v komunikaci ekologických hledisek svých automobilů nebyl oproti například japonské konkurenci nijak aktivní, se rozhodl pro komunikační ofenzivu. Ústředním bodem nové kampaně bude model Passat s přívlastkem Bluemotion, který je po modelu Polo Bluemotion druhým ekoautem s nízkými emisemi výfukových plynů. Pomocí kampaně by se mělo označení Bluemotion etablovat jako známka potvrzující šetrnost k životnímu prostředí a v rámci VW pak označovat nejúspornější model té které modelové řady. Modrá je jednak barvou značky VW a zároveň symbolizuje vodu a vzduch. Kampaň v Německu odstartuje zhruba v druhé polovině května.

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více