TBWA vytváří pro Apple agenturu
Reklamní agentura TBWALondon se připravuje na start agentury Media Arts Lab rovněž se sídlem v Londýně. Zdroj z vyšších míst komunikačního holdingu Omnicom časopisu Campaign potvrdil, že se jedná o full-servisový shop, který by měl do budoucna pracovat pouze pro Apple. Stejný krok učinila síť TBWA již loni ve Spojených státech, kde v Los Angeles vznikla TBWAMAL, jakési společné “dítě” chairmana a chief creative officera TBWAWorldwide Leea Clowa a CEO Apple Steva Jobse. Londýnská Media Arts Lab bude pravděpodobně implementovat reklamní kampaně losangelské TBWA/MAL a pro britskou pobočku Apple vytvářet mediální strategii. Iniciátorem vzniku londýnské agentury byla prý firma Apple, jež žádala oddělení byznysu pro Apple od kampaní na Sony Playstation, které TBWA globálně vytváří. V plánu je údajně i otevření třetí agentury výhradně pro Apple v Asii, což však mluvčí Omnicomu časopisu nepotvrdil.