Stratosféra

28. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příjemný večer s vůní Itálie připravilo vydavatelství Stratosféra pro klienty časopisu Style v prostorách klientského centra rezidenčního projektu Central Park Praha. Do tajů kuchařského umění je zasvětil František Škabroud, šéfkuchař restaurantu Parnas.


31obr_d1.jpg


Maximální soustředění a pozornost všech hostů. Zleva: Daniela Kristková (Beiersdorf), Kateřina Kubičková (Pietro Filipi), Magdalena Drsová (Pietro Filipi), Lucie Přibylová (Konsepti), Iveta Lébrová (Stratosféra), Ivana Nováková (Alpine Pro) a Marosh Kramarik (Anna & Viktorie).


 


31obr_D2.jpg


K dobré večeři napomohla i příkladná tvůrčí spolupráce Daniela Naxery, marketingového ředitele společnosti Coty, a Táni Freithové, obchodní ředitelky vydavatelství Stratosféra.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.