Starbucks s novými obaly

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Společnost Starbucks zavádí do svých 535 obchodů ve Velké Británii nové redesignované obaly sandwichů a salátů. Řetězec kaváren chce přitáhnout pozornost zákazníků k těmto produktům, protože k její kávě často pojídají sandwiche z řetězců typu Marks & Spencer, které vnímají jako specializované potravinářské obchody. Starbucks také ohlásil, že v následujících deseti let otevře v Londýně, kde už má 150 kaváren, více než dvě stě nových obchodů, a to v tempu jedna nová kavárna každé dva týdny. V listopadu zavedla firma také předplacené karty, na něž si mohou zájemci ukládat od dvou do 150 liber. Jejich cílem je pozvednout zákaznickou loajalitu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.