Bitfilm, McCann-Erickson a Coca-Colazahajují společný projekt Pitch!, mezinárodní soutěž o nejlepší reklamní virální spot. Do 1. srpna mohou kreativci z celého světa posílat na webové stránky www.bitfilm.com/club své návrhy na virální spot pro Coke Zero. Vítány jsou pouze původní filmy natočené speciálně pro internet. Registrované práce zhodnotí porota složená ze zástupců pořadatelů, hlasovat bude moci i veřejnost, filmy budou k dispozici na internetových stránkách McCann-Erickson. Tvůrci spotu s nejvíce hlasy získají 6000 eur, druzí 3000 a třetí 1000 eur. Režisér vítězného filmu se bude moci podílet na vybraných projektech Coca-Cola a McCann-Erickson.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).