Soutěžte o nejlepší virální spot

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bitfilm, McCann-Erickson a Coca-Colazahajují společný projekt Pitch!, mezinárodní soutěž o nejlepší reklamní virální spot. Do 1. srpna mohou kreativci z celého světa posílat na webové stránky www.bitfilm.com/club své návrhy na virální spot pro Coke Zero. Vítány jsou pouze původní filmy natočené speciálně pro internet. Registrované práce zhodnotí porota složená ze zástupců pořadatelů, hlasovat bude moci i veřejnost, filmy budou k dispozici na internetových stránkách McCann-Erickson. Tvůrci spotu s nejvíce hlasy získají 6000 eur, druzí 3000 a třetí 1000 eur. Režisér vítězného filmu se bude moci podílet na vybraných projektech Coca-Cola a McCann-Erickson.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.