Soud vrátil nové digistanice do hry

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejvyšší správní soud (NSS) svým rozhodnutím z 25. dubna zvýšil šance, že společnosti, jež uspěly v licenčních řízeních na digitální TV licence, budou také své programy vysílat. NSS totiž rozhodl o první kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze, který rozhodnutí o udělení některých licencí zrušil. Stížnost podal provozovatel televize Óčko. NNS zrušil rozsudek Městského soudu v Praze, v němž bylo vyhověno žalobě Galaxie sport proti Radě pro rozhlasové a televizní vysílání. Nyní bude muset pražský soud obnovit řízení a opět rozhodnout. Na NSS je ještě několik kasačních stížností proti rozhodnutím pražského soudu ve věci digitálních TV licencí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.