Sladkosti, jaké ještě neznáte…

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

p15obr_coko.jpgPoptávka po nových a zajímavých produktech je stále větší a čím je předmět originálnější, tím má větší šanci na úspěch. Takovou zajímavostí může být v oblasti „sladké reklamy“ třeba sladký čokoládový produkt se jménem ChocoTelegram. Jedná se o nabídku kompletní abecedy z pravé belgické čokolády. Jednotlivá písmenka či doplňkové symboly jsou ve velikosti cca 1 x 1 cm. Klient si sám poskládá jakoukoliv zprávu, vzkaz nebo název své společnosti a v elegantní krabičce předá svou „sladkou zprávu“. V nabídce najdeme několik katalogových variant co do počtu písmen a řad, ale samozřejmě lze poskládat cokoliv přímo na míru v zakázkové krabičce.


p15obr_balicek.jpg


Křupavý branding


Další sladkou zajímavostí, kterou by nemusel každý znát, jsou potištěné sušenky. Základem je sušenka v různých chutích – pomeranč, mandle, čokoláda nebo pralinky – a na ní speciální technologií nanesená vrstva marcipánu, do níž je zalitý jedlý papír. Ten pak samozřejmě nabízí ojedinělou reklamní plochu. Jedlými barvami vytištěné logo, imageová fotografie nebo produkt, který propagujete, bude zajímavostí a překvapením pro každého. V nabídce je široká škála velikostí a kompletů. Balení v průhledné folii třeba pro hotely, kdy host rád přijme jako pozornost malou sladkost, papírové boxy pro direct mail nebo dárkové dřevěné krabičky pro slavnostnější předání. Samozřejmě, touto technologií lze i vyrobit celý „dort“. Ten vznikne navrstvením jednotlivých součástí, sušenek a marcipánu několikrát za sebou a horní vrstva je pak opět z celobarevně potištěného papíru. Dort může být libovolně velký až do formátu 70 x 100 cm.


Autor je ředitelem společnosti Originální.


p15obr_susenky.jpg


chutná reklama. Zajímavou volbou jsou například potištěné reklamní sušenky, na které je možné umístit třeba fotografii produktu zadavatele.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.