Singapore vybírá agenturu na direct marketing

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letecká společnost Singapore Airlines vypsala tendr na directmarketingovou agenturu, aby tak dokončila kompletní přestavbu reklamní strategie a změny agentur. Na začátku tohoto měsíce přesunula kreativitu z agentury United London do agentury TBWA/London. Aerolinky budou ve své reklamní nabídce nadále používat image Singapore Girl jako symbol péče o zákazníky. Mediální plánování a nákup má pro ně na starosti Mediaedge:cia. Agentura Outrider pracuje pro Singapore na digitální reklamě.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.