Velkou letní soutěž pro spotřebitele připravila společnost Poděbradka, která v rámci své promotion nabízí možnost vyhrát dvacet vozů Ford C-Max, 19 domácích kin LG a 41 kuchyňských robotů Moulinex. Akce startuje prvního června a poběží do konce července. V této době mohou soutěžící zasílat SMS kódy ze soutěžních lahví, přičemž každý den bude odesílatel každé 777. doručené zprávy zařazen do finále. Ostatní účastníci získají na webových stránkách společnosti malou pozornost. Na akci spolupracovala agentura Mediarex. Soutěž bude podpořena televizní i rozhlasovou reklamou, inzercí a upoutávkou na všech lahvích v místě prodeje.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).