S Poděbradkou o automobil

28. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Velkou letní soutěž pro spotřebitele připravila společnost Poděbradka, která v rámci své promotion nabízí možnost vyhrát dvacet vozů Ford C-Max, 19 domácích kin LG a 41 kuchyňských robotů Moulinex. Akce startuje prvního června a poběží do konce července. V této době mohou soutěžící zasílat SMS kódy ze soutěžních lahví, přičemž každý den bude odesílatel každé 777. doručené zprávy zařazen do finále. Ostatní účastníci získají na webových stránkách společnosti malou pozornost. Na akci spolupracovala agentura Mediarex. Soutěž bude podpořena televizní i rozhlasovou reklamou, inzercí a upoutávkou na všech lahvích v místě prodeje.


04obr_podebradka.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.