Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rozhovor, který nevyšel

Redakce MAM28. 5. 2007

12obr_Vlcek_Pavel_cb.jpgNež od smutného konce začnu tedy raději od začátku. Nabídku rozhovoru s šéfem globálního marketingu celosvětové jedničky nebo dvojky (podle toho, kdo byl v daném čtvrtletí zrovna úspěšnější) v segmentu IT Hewlett-Packard, kterou jsem před časem dostal od managing partnera PR agentury Neopublic, jsem odmítl. Globální šéfové totiž – logicky – hovoří o globálních trendech, ale o tom, co se děje na nějakém druhořadém trhu, nemají – také logicky – “ani páru”. Když jsem si ale o několik dní později namísto s PR agenturou povídal s šéfem marketingu jedné z divizí české pobočky HP, dospěli jsme během pár vět k tomu, že by, vzhledem k tomu, že budou jejich nejvyšší marketingové hlavy současně v Praze, bylo velice zajímavé srovnat pohled na marketingovou komunikaci ze tří úrovní – lokální, regionální a té globální. Domluveno, zbytek zařídí PR agentura.


Děkujeme, odejděte


Rozhovor samotný připomínal pohádku o “královně Koloběžce”, která přijela, nepřijela a byla oblečená, neoblečená atd. – on se totiž konal, nekonal. Vůbec to ale nebylo kvůli tomu, že by “zpovídaní” nechtěli mluvit k věci nebo byli nepříjemní či jinak nepoužitelní, naopak. Rozhovor sice začal, ale sotva doběhlo kolečko “povinných zahřívacích otázek”, vřítil se do místnosti – slovy mého kolegy – “nějaký chlapík” a spustil, že “máme ještě tak pět minut” a musíme končit. Tím “chlapíkem” byl onen managing partner agentury Neopublic, který na mou poznámku, že jsme počítali zhruba s hodinovým rozhovorem, reagoval, že mají s šéfem globálního marketingu domluvených deset rozhovorů a už jsou ve skluzu. Situaci se snažil zachránit český manažer marketingu HP, který si všiml našich tázavých pohledů, a hned se nabídl, že cokoli bude potřeba, rád doplní po e-mailu.


Asi platí od kusu


V Neopubliku zjevně úzkostlivě dbají na kvantitu mediálních výstupů, a tak když se rozhovor vlastně nekonal a nemohl tedy vyjít, rozhodl jsem se napsat alespoň tento komentář. Domluvit si deset rozhovorů a pak nestíhat je věc přístupu a asi i smlouvy s klientem. Naplánovat si ale, že interview bude trvat nějakých 20 minut, redaktora o tom však předem neinformovat a mnout si ruce nad tím, jak jsem to bezvadně zorganizoval, je ale z mého pohledu nerespektování zásad oboru public relations. Rozhovorů už jsem udělal docela dost, a když si zapátrám v paměti, vzpomínám si pouze na jeden, kde by byl předem dán přesně pětadvacetiminutový časový prostor, avšak byl zde jeden podstatný rozdíl – byl jsem s tím obeznámen dopředu a vše proběhlo podle stanovených pravidel. Když někdo nezná pravidla hry, neměl by chtít hrát první ligu, což se ale v PR bohužel stává docela často.



vedoucí rubriky marketing,


Marketing & Media

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více