Promotion Factory pro Avon

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na podporu značky Avon odstartovala v pátek v Olomouci tour s názvem Hello Tomorow Party. Akce budou probíhat v šesti městech po celé ČR, převážně na hlavních náměstích, kde vystoupí zpěvačka Dara Rollins a zazpívá svůj nejnovější hit Štěstí chce tebe. Speciálně pro značku Avon složil písničku slovenský hudební skladatel Otta Balage. Song byl asi před měsícem nasazen do televizních hitparád Eso, T-Music a na Evropě 2. Brand Avonu se ale v klipu písně neobjevuje, spojení se značkou by měla propojit právě zahájená tour. Návrh a realizace kampaně včetně produkce hitu je dílem agentury Promotion Factory. Součástí večerních show bude samozřejmě představení kosmetiky Avon a soutěž o auto Fiat Grande Punto.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.