Mistrovství světa cestovních vozů se chce etablovat s pomocí biopaliv a širším zastoupením automobilových značek. Od roku 2009 chce totiž světová automobilová federace FIA v seriálu závodů cestovních automobilů WTCC povolit pouze používání biopaliv. Generální ředitel stanice Eurosport Jacques Raynaud, která je partnerem WTCC, to vysvětluje tím, že velcí výrobci vozů se pro akce, které nezdůrazňují nějaký ekologický aspekt, dnes získávají jen těžko. Například značka Volvo se již tuto sezonu zúčastní několika z jedenácti závodů tohoto seriálu a stane se tak vedle BMW, Seatu, Alfy Romeo a Chevroletu pátou značkou, která se jich účastní. Oproti tomu je paleta závodních vozů v německém mistrovství cestovních vozů DTM velmi omezená, po dráze totiž jezdí jen vozy Mercedes a Audi, což snižuje jeho atraktivitu. Pro stanici Eurosport je pestrost značek velmi důležitá, protože má k mistrovství kompletní práva pro merchandising, prodává sponzorská sdělení na okruzích a vozech a také vlastní vysílací práva. Celkové příjmy od sponzorů činí pouze 12 mil. eur, což jsou ve srovnání s Formulí 1 drobné, ale FIA chce WTCC dostat na úroveň Mistrovství světa v rally (WRC), což by znamenalo, že WTCC by se „vyšvihlo“ nad seriál DTM, který by tím pádem zřejmě ztratil u sponzorů na atraktivitě.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).