Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Proč má být motorsport “zelený”?

Redakce MAM7. 5. 2007

Mistrovství světa cestovních vozů se chce etablovat s pomocí biopaliv a širším zastoupením automobilových značek. Od roku 2009 chce totiž světová automobilová federace FIA v seriálu závodů cestovních automobilů WTCC povolit pouze používání biopaliv. Generální ředitel stanice Eurosport Jacques Raynaud, která je partnerem WTCC, to vysvětluje tím, že velcí výrobci vozů se pro akce, které nezdůrazňují nějaký ekologický aspekt, dnes získávají jen těžko. Například značka Volvo se již tuto sezonu zúčastní několika z jedenácti závodů tohoto seriálu a stane se tak vedle BMW, Seatu, Alfy Romeo a Chevroletu pátou značkou, která se jich účastní. Oproti tomu je paleta závodních vozů v německém mistrovství cestovních vozů DTM velmi omezená, po dráze totiž jezdí jen vozy Mercedes a Audi, což snižuje jeho atraktivitu. Pro stanici Eurosport je pestrost značek velmi důležitá, protože má k mistrovství kompletní práva pro merchandising, prodává sponzorská sdělení na okruzích a vozech a také vlastní vysílací práva. Celkové příjmy od sponzorů činí pouze 12 mil. eur, což jsou ve srovnání s Formulí 1 drobné, ale FIA chce WTCC dostat na úroveň Mistrovství světa v rally (WRC), což by znamenalo, že WTCC by se “vyšvihlo” nad seriál DTM, který by tím pádem zřejmě ztratil u sponzorů na atraktivitě.

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více