Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Proč lákat ženy na autosalon?

Redakce MAM7. 5. 2007

12obr_HyanRobert.jpgZřejmě všichni muži – řidiči – vědí, že na Autosalonu Brno automobilky vystavují novinky právě uváděné na trh, anebo koncepty vozů, na kterých zjišťují zájem veřejnosti. V sílícím konkurenčním prostředí autosalonů v okolních zemích proto hledáme nové cesty ke zvýšení atraktivnosti i pro dosud netradiční návštěvníky.


V průběhu podzimu minulého roku jsme si nechali zpracovat výzkum od agentury Respond cílený na návštěvníky Autosalonu v Brně. Potvrdilo se nám, že hlavním impulsem pro návštěvu automobilového veletrhu jsou novinky, možnost testovacích jízd a také zábava. A co odpovídaly ženy? O Autosalonu uvažovaly jako o čistě mužské záležitosti. Muž hodnotí výkon a rychlost, ale žena naopak upřednostňuje bezpečnost, vzhled a pohodlí. Pokud se na celý problém podíváme z větší šíře, je jednoznačné, že ženy se stále častěji stávají řidičkami. V Německu je dnes například již větší množství řidiček než řidičů. Logicky z toho vyplývá, že se ženy o automobily také více zajímají.


Svět aut očima žen


Jejich pohled je ale odlišný od pohledu mužů. Ženy jsou dnes těmi, které si auta vybírají a kupují samy. Mají jednak své vlastní automobily, používají ale i tzv. druhé vozy v rodině a velmi významně ovlivňují nákup i “prvního” auta do rodiny. V řadě případů mají dnes také při nákupu automobilu rozhodující slovo. Jedná se přece jen o velkou investici z rodinného rozpočtu, a ženy proto přirozeně velmi prosazují své vnímání a názory.


Jiný přístup k Autosalonu


Tradiční přístup nestačí, a proto jsme se rozhodli připravit pro Autosalon Brno 2007 pilotní projekt “Žena a auto”. Jeho součástí je testovací polygon pouze pro ženy, kavárna, prostor pro hlídání dětí a dětské hřiště. Jsme ale přesvědčeni, že si ženy nenechají ujít ani expozice automobilek, aby tak získaly přehled o současném trhu vozidel. Ženy – návštěvnice Autosalonu, budou mít také možnost zvolit z vystavených vozů ideální auto pro ženy. Vítěz “Lady Car” bude vyhlášen v závěru Autosalonu. Bude zajímavé porovnat, zda se návštěvnice shodnou s verdiktem odborné ženské poroty, do které patří například Milena Krasová, ředitelka Czechoslovak Models, módní návrhářka Liběna Rochová, herečka Zlata Adamovská, vrchní státní zástupkyně Renata Vesecká, Petra Buzková a další. Pro ženy je připravena také řada možností zasoutěžit si o větší či menší ceny nebo třeba i možnost získat automobil, který věnuje automobilka Kia.


Vítaná změna


Také média reagovala na tento nový trend velice pozitivně. Hned několik lifestylových titulů se stalo partnery akce “Žena a auto” a věnuje tomuto tématu významný prostor. Rovněž automobilky velmi uvítaly rozšíření nabídky o komunikaci s výraznějším zaměřením na ženy. Potvrdilo se nám, že se jedná o krok správným směrem. Věříme, že příští průzkumy nám ukáží, že Autosalon v Brně už není jen čistě mužskou záležitostí.



project manager,


TTV Praha

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více