Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Potvrzeno: Tardus má RailReklam

Redakce MAM21. 5. 2007

Minoritní 49% podíl ve firmě Railreklam (RR), dceřiné společnosti Českých drah (ČD), získala za 15,1milionovou částku společnost Tardus. Jak již M&M informoval (M&M 12/2007), doporučilo počátkem března představenstvo ČD vést příslušná jednání právě s touto společností. Nový kontrakt s Tardusem je kromě ceny 15,1 milionu korun (navýšení základního kapitálu odpovídajícího 49% podílu na celkovém dosavadním 13,5milionovém základním kapitálu RR) předmětem obchodního tajemství. Podle informací M&M neoslovilo vedení drah při hledání partnera pro RR žádnou z velkých společností na trhu venkovní reklamy z obavy, aby neunikly informace z účetnictví RR.


Tardus podle obchodního rejstříku vlastní rovným dílem firmy Chrisi Praga a Grand Princ. Druhá ze společností je největším vydavatelem bezplatných časopisů na českém trhu (např. Reality, Auto, Bydlení, Zdraví a krása, Expres atp.). V uplynulých týdnech navíc zakoupilo bezplatný programový titul Houser. Na časopiseckém trhu působí také jeho dceřiná společnost Media Laboratory.


Railreklam se letos soustředí především na branding reklamních lokomotiv a masové rozšiřování reklamních rámečků ve vlacích, kterých by firma chtěla do konce roku provozovat cca 8,5 tisíce. Ve spolupráci se společností Vision Media Network současně probíhá projekt instalace informačně-reklamních obrazovek na nádražích. Podle vyjádření ředitele Railreklam Alexandra Křížka pro M&M pomůže nový minoritní vlastník společnosti především v získávání velkých klientů a v tiskové oblasti.

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více