Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Poštovní spořitelna s novým brandem

Redakce MAM7. 5. 2007

Poštovní spořitelna (PS) zavádí začátkem května nový subbrand pro označení produktů pro mladé s názvem Space. Nová značka nahradí dosavadní brand Maxlive, který PS používala od roku 2005. V loňském roce se ale objevila řada značek, které další užívání značky Maxlive ztížily: obecně velmi používaný pojem Max (Pepsi Max) a portál Vodafonu Live, zaměřený na mladou cílovou skupinu. V kampani propagující nový brand využije Poštovní spořitelna kromě printů a pohlednic také speciální outdoorové plochy, tzv. showlighty. Space zastřeší také všechny aktivity Poštovní spořitelny směřované k mladým lidem v oblasti hudby (Česká rocková liga, festivaly), sportu (Author Space Cup) a filmu (nový snímek Pusinky). Od počátku května také zaniká značka Maxlive a web bude přesměrován na stránky www.i-space.cz. Značka Space se objeví i na nových platebních kartách se speciálním designem.

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více