Poštovní spořitelna s novým brandem
Poštovní spořitelna (PS) zavádí začátkem května nový subbrand pro označení produktů pro mladé s názvem Space. Nová značka nahradí dosavadní brand Maxlive, který PS používala od roku 2005. V loňském roce se ale objevila řada značek, které další užívání značky Maxlive ztížily: obecně velmi používaný pojem Max (Pepsi Max) a portál Vodafonu Live, zaměřený na mladou cílovou skupinu. V kampani propagující nový brand využije Poštovní spořitelna kromě printů a pohlednic také speciální outdoorové plochy, tzv. showlighty. Space zastřeší také všechny aktivity Poštovní spořitelny směřované k mladým lidem v oblasti hudby (Česká rocková liga, festivaly), sportu (Author Space Cup) a filmu (nový snímek Pusinky). Od počátku května také zaniká značka Maxlive a web bude přesměrován na stránky www.i-space.cz. Značka Space se objeví i na nových platebních kartách se speciálním designem.