Osobnost PR v Anketě Merkur

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

04obr_merkur.jpgDvě nejpřínosnější osobnosti v oboru public relations budou oceněny v červnu jako vítězové Ankety Merkur, kterou letos již po čtvrté pořádá PR Klub. Cílem ankety je zviditelnit a ocenit práci jednotlivců v PR, která se vymyká běžné rutině. Kandidáti mohou být nominovaní ve dvou kategoriích. V rámci kategorie Profesionál PR budou oceněni profesionální pracovníci za jejich osobní přínos k rozvoji firmy, organizace nebo nadace. Kategorie Osobnost roku náleží neprofesionálům, kteří pomocí nástrojů PR přispějí k rozvoji organizace. Nominace bude probíhat v týdnu od 21. do 30. května, hlasování pak mezi 4. a 11. červnem, oboje prostřednictvím webových stránek www.pr-klub.cz. Výsledky pak budou známé 20. června. Hlasovat mohou členové PR Klubu nebo čtenáři odborných periodik vydavatelství Economia.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.