Televizní reklama na novou verzi vozu Ford Mondeo měla premiéru během finále Ligy mistrů 23. května 2007. „Chtěli jsme se spotem ,Desire‘ oslovit co nejširší publikum. Liga mistrů je skvělou příležitostí, neboť společnost Ford s ní má dlouholeté vztahy.“ řekl Stephen Odell, viceprezident marketingu, prodeje a služeb společnosti Ford pro Evropu. Hlavním motivem netradičního automobilového spotu s názvem „Touha“ zůstává silnice, ale pak se pohled kamery přesune vzhůru na oblohu, kde plují staré vozy odnášené horkovzdušnými balony. Spot by měl vyvolat v divácích touhu po novém modelu Mondeo, povzbuzenou záběry, jak se šťastní majitelé nového vozu loučí se svými starými auty „odplouvajícími“ pryč. Pro záběry létajících vozů byly využity některé speciálně vyrobené modely. Nejlehčí vůz, který se ve filmu objeví, váží pouze čtyři až pět kilogramů, a když je naplněn héliem, dokáže se sám vznášet. Reklamní spot ve vysokém rozlišení byl natáčen na 30 lokalitách v Londýně a okolí, včetně světoznámých míst, jako například na Trafalgar Square a na Tower Bridge. Reklamu vytvořila společnost Ogilvy Advertising London, součást firmy WPP.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).