Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nové Mondeo na finále Ligy mistrů

Redakce MAM28. 5. 2007

Televizní reklama na novou verzi vozu Ford Mondeo měla premiéru během finále Ligy mistrů 23. května 2007. “Chtěli jsme se spotem ,Desire’ oslovit co nejširší publikum. Liga mistrů je skvělou příležitostí, neboť společnost Ford s ní má dlouholeté vztahy.” řekl Stephen Odell, viceprezident marketingu, prodeje a služeb společnosti Ford pro Evropu. Hlavním motivem netradičního automobilového spotu s názvem “Touha” zůstává silnice, ale pak se pohled kamery přesune vzhůru na oblohu, kde plují staré vozy odnášené horkovzdušnými balony. Spot by měl vyvolat v divácích touhu po novém modelu Mondeo, povzbuzenou záběry, jak se šťastní majitelé nového vozu loučí se svými starými auty “odplouvajícími” pryč. Pro záběry létajících vozů byly využity některé speciálně vyrobené modely. Nejlehčí vůz, který se ve filmu objeví, váží pouze čtyři až pět kilogramů, a když je naplněn héliem, dokáže se sám vznášet. Reklamní spot ve vysokém rozlišení byl natáčen na 30 lokalitách v Londýně a okolí, včetně světoznámých míst, jako například na Trafalgar Square a na Tower Bridge. Reklamu vytvořila společnost Ogilvy Advertising London, součást firmy WPP.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více