Nejméně posluchačů odešlo ČRo Č. Budějovice

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Mezi rozhlasové stanice s největší loajalitou posluchačů patří Český rozhlas České Budějovice, pražské rádio RockZone a Rádio Proglas. Z období od listopadu 2006 do března 2007 jim neodešlo více než 14 % posluchačů. Zjistil to výzkum Radio projekt, jež realizují agentury STEM/MARK a Median.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.