Na dámy s unisexem raději nechoďte
Dámy se bouří, a pokud neváží více jak 100 kg, odmítají nosit volná, plandavá trička základních barev s výrazným logem přes prsa, jak tomu bylo dříve. Nevýhodou tohoto segmentu je jeho podstatně větší proměnlivost a nestálost v delším časovém horizontu. Ne každá dodavatelská firma tedy jde do rizika přicházet každý rok s novými vzory, jež by kopírovaly maloobchodní trendy, a zároveň staré “de mode” vzory vyřazovat.
Samé ženské
Naše firma, která zastupuje 29 nejvýznamnějších výrobců reklamního textilu, má možnost dobrého srovnání, a jelikož u nás vyjma skladníků pracují pouze ženy, je nabídka dodavatelů každoročně ostře sledována a podrobována kritice. Od triček, jež končila nad pupíkem, se trend letos posunul k delším variantám, novým prvkem je tzv. vintage materiál – opraná, jakoby použitá látka, která se používá na výrobu triček, polokošil i mikin. Barvy pro letošní léto jsou irská zelená, žlutá, tyrkysová. Na výrobu dámských triček se začala používat velice jemná, zato kvalitní, lehce průhledná bavlna hustoty 100 g/m2. Módní jsou také nezačistěné, otrhané, třepící se okraje u límečků, zakončené pouze jednoduchým, rovným stehem, spodní konce triček a zakončení rukávů jsou zakončené pouze entlem.
O 30 let zpátky
Móda se vrací k 70. létům, trička mají spadlá ramena, novinkou jsou i dlouhá maxitrička se širokým spodním lemem. Nejprogresivnější se nám v tomto směru jeví značka B&C, která letos představila ucelenou kolekci pro ženy pod názvem Love collection. Jedná se o trička, košile, polokošile zajímavých a neobvyklých střihů, na první pohled upoutá lehký plátěný kabát nebo bavlněné šálky, které se vyrábí v mnoha barvách. Všechny modely jsou cenově dostupné a vhodné pro potisk i výšivku.
Autorka je výkonnou ředitelkou společnosti Tiger Team.
Slušivé a reklamní. Reklamní textil nemusí být “nenositelný”.