Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na dámy s unisexem raději nechoďte

Redakce MAM14. 5. 2007

Dámy se bouří, a pokud neváží více jak 100 kg, odmítají nosit volná, plandavá trička základních barev s výrazným logem přes prsa, jak tomu bylo dříve. Nevýhodou tohoto segmentu je jeho podstatně větší proměnlivost a nestálost v delším časovém horizontu. Ne každá dodavatelská firma tedy jde do rizika přicházet každý rok s novými vzory, jež by kopírovaly maloobchodní trendy, a zároveň staré “de mode” vzory vyřazovat.


Samé ženské


Naše firma, která zastupuje 29 nejvýznamnějších výrobců reklamního textilu, má možnost dobrého srovnání, a jelikož u nás vyjma skladníků pracují pouze ženy, je nabídka dodavatelů každoročně ostře sledována a podrobována kritice. Od triček, jež končila nad pupíkem, se trend letos posunul k delším variantám, novým prvkem je tzv. vintage materiál – opraná, jakoby použitá látka, která se používá na výrobu triček, polokošil i mikin. Barvy pro letošní léto jsou irská zelená, žlutá, tyrkysová. Na výrobu dámských triček se začala používat velice jemná, zato kvalitní, lehce průhledná bavlna hustoty 100 g/m2. Módní jsou také nezačistěné, otrhané, třepící se okraje u límečků, zakončené pouze jednoduchým, rovným stehem, spodní konce triček a zakončení rukávů jsou zakončené pouze entlem.


O 30 let zpátky


Móda se vrací k 70. létům, trička mají spadlá ramena, novinkou jsou i dlouhá maxitrička se širokým spodním lemem. Nejprogresivnější se nám v tomto směru jeví značka B&C, která letos představila ucelenou kolekci pro ženy pod názvem Love collection. Jedná se o trička, košile, polokošile zajímavých a neobvyklých střihů, na první pohled upoutá lehký plátěný kabát nebo bavlněné šálky, které se vyrábí v mnoha barvách. Všechny modely jsou cenově dostupné a vhodné pro potisk i výšivku.


Autorka je výkonnou ředitelkou společnosti Tiger Team.


p11obr_1.jpg


p11obr_2.jpg


p11obr_3.jpg


Slušivé a reklamní. Reklamní textil nemusí být “nenositelný”.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více