Na cestách
Morávek míří domů
Na pozici business rela-tionship managera čes-ké pobočky společnosti Google nastupuje Lukáš Morávek, který bude mít na starosti budování vztahů s mediálními a re-klamními agenturami, ko-munikaci s univerzitami, vývojáři a bloggery. Morávek se v roce 2004 stal vůbec prvním českým zaměstnancem Google v Irsku, odkud do jeho působnosti spadala podpora českých a slovenských inzerentů programu Ad-Words a koordinace dalších aktivit Google v ČR.
Nový šéfredaktor časopisu Level
Ondřej Průša, dosavadní šéfredaktor časopisu Level vydavatelství Vogel Burda Communications, končí na své pozici a zároveň po deseti letech odchází z vydavatelství. Pozice šéfredaktora se nově ujme Martin Bach, který už s vydavatelstvím dlouhodobě spolupracuje a doposud za-stával funkci redaktora časopisu Level.
Posily ve Wundermanu
Account tým společnosti Wunderman rozšířili dva manažeři, Radovan Borský, v minulosti působící jako project manager společnosti Linea Recta, a Martin Ja-roš, přicházející z marketingové agentury Amden, kde pracoval rovněž jako project manager. Kreativní oddělení posílilo příchodem Kateřiny Hladké na pozici grafik designer. Novým project managerem interaktivního oddělení se stal Jiří Svoboda.
Fridrich odchází z Atemi
Obchodní ředitel vydavatelství Atemi Michael Fridrich odešel z této pozice počátkem května po dlouholetém působení. Do Atemi nastoupil v roce 2000, před tím ale s firmou spolupracoval externě. Své další působiště zatím nesdělil.
Nová PR manažerka C&Com
Novou PR manažerkou skupiny C&Com Group (C&COM Advertising, Aura-Pont, PressCom) se 2. května stala Lucie Matějová. Bude mít na starosti nejen komunikaci celé skupiny, ale bude se také podílet na PR podpoře vybraných klientů. V minulosti působila například v reklamní agentuře Ark Thompson na pozici PR managera.
Štuková a Johanesová do Leo Burnett
Jana Štuková nastoupila do agentury Leo Burnett na pozici group account director, kde bude komunikovat a vyvíjet strategii s klienty – Coca-Cola, Fiat, Procter & Gamble a Samsung. Dříve působila v agenturách Lowe GGK a Mark/BBDO, ale i na straně klienta, ve funkci brand director. Vedla strategie značek, jako např. Staropramen a kampaň “Chlapi sobě”. Jana Johane-sová bude na postu account executive a bude mít na starosti Marlboro pro Českou a Slovenskou republiku. Dříve pracovala ve firmě Emerson, předtím působila v Coca-Cola Beverages Slovakia, v marketingu.
Změny v MindShare a Lagardére
Novým mediálním ředitelem agentury MindShare bude Petr Mareš. Ten od března 2005 zastával pozici marketingového ředitele Regie Radio Music. V MindShare nastupuje tento týden. K 31. 5. odchází z českého Lagardere dosavadní PR manažer a tiskový mluvčí této mediální skupiny Richard Klatovský, který bude působit v Německu a v rámci expertní skupiny COM4 bude pracovat na projektech EU.
Mark Walton posiluje JWT Praha
Mark Walton se stal výkonným kreativním ředitelem týmu JWT Praha. Walton dříve pracoval v Londýně a Severní Americe v několika mezinárodních agenturách, např. pro J. Walter Thompson, McCann-Erickson, Leo Burnett atd.
Gill generálním ředitelem GTS international
Naveed Gill přichází do společnosti GTS international po dlouhém působení v pozici generálního ředitele Tiscali Telekomunikace Česká republika. Gill již má zkušenosti s regionem střední a východní Evropy, neboť v minulosti pracoval jako country sales manager společnosti Xerox v České republice a později také ve Slovinsku jako regional industry solutions manager pro celou její divizi CEE.
Z Trust Communication do Omnia consulting
Komunikační agentura Omnia consulting přivítala ve svých řadách Tomáš Pavlíka, který nastoupil na pozici head of communication. Pavlík přešel z agentury MediaTrust Communications, kde byl na pozici chief operating officer. V letech 2001 až 2003 pracoval v PR agentuře TTV Public Relations na pozici account director.
Nové posily v řadách Mitsubishi Motors
Na pozici marketing manager MMCZ nastoupil Michal Velička. K Mitsubishi Motors přišel od značek Toyota a Lexus, kde po tři roky zastával pozici senior product specialist. Na novou pozici general manager pro ČR a SR nastoupil Martin Krob. Ten přišel do Mitsubishi z vedoucí manažerské pozice u značky Opel.