MW2Motion dělá pro Marlboro

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tendr na agenturu na podporu značky cigaret z portfolia společnosti Philips Morris vyhrála BTL agentura MW2Motin. Pro nového klienta bude zajišťovat projekt Marlboro Red Zone, obří stany, které se objeví na osmi velkých festivalech po celé ČR. Letní promotion tour bude zahrnovat prvky incentivního marketingu, takže stany budou vybaveny mixážními pulty a tanečním pódiem. Cílovou skupinou jsou primárně mladí lidé ve věku 18 až 25 let. MW2 ProMotion bude zajišťovat veškeré aktivity spojené s Marlboro Zone, včetně bookingu DJ.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.