Motorola mění svou strategii. Její komunikace nebude tolik vyzdvihovat technické výhody telefonů, ale spíše se budou zajímat o zákazníky a jejich chování v souvislosti s mobilními telefony. Casey Keller, ředitel marketingu, věří, že Motorola po-mohla rozvinout trh s mobily. Zákazníci jsou dnes nároční a vyžadují speciální produkty, jako poslouchání hudby, pořizování obrázků nebo brouzdání po webu na svých telefonech. Nedávno však bylo Strategy Analytics zjištěno, že Motorola má na trhu s mobily celosvětově 20% podíl, zatímco Nokia 36 %. „Chceme více naslouchat tomu, co si přejí zákazníci, a sledovat, jak se chovají,“ říká Keller. Podle TNS Media Intelligence Motorola na reklamu v médiích v loňském roce investovala 42 milionů dolarů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).