Motorolu zajímá chování zákazníků

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Motorola mění svou strategii. Její komunikace nebude tolik vyzdvihovat technické výhody telefonů, ale spíše se budou zajímat o zákazníky a jejich chování v souvislosti s mobilními telefony. Casey Keller, ředitel marketingu, věří, že Motorola po-mohla rozvinout trh s mobily. Zákazníci jsou dnes nároční a vyžadují speciální produkty, jako poslouchání hudby, pořizování obrázků nebo brouzdání po webu na svých telefonech. Nedávno však bylo Strategy Analytics zjištěno, že Motorola má na trhu s mobily celosvětově 20% podíl, zatímco Nokia 36 %. „Chceme více naslouchat tomu, co si přejí zákazníci, a sledovat, jak se chovají,“ říká Keller. Podle TNS Media Intelligence Motorola na reklamu v médiích v loňském roce investovala 42 milionů dolarů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.