Miroslav Slaný
Miroslav Slaný
senior consultant
Agentura Previa
1. Vaše první práce?
Skládání balíků slámy do stodoly na venkovském statku. Dobrý základ pro marketing, který se bez selského rozumu neobejde.
2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?
Přezdívku v pravém smyslu nemám, nicméně okolí mi více než často říká “Mirečku”. To asi proto, že jim připadám jako takový roztomilý drsňák. Přitom jsem jen roztomilý.
3. Oblíbená značka (brand)?
Všechny, pro které pracuji. Musím je mít rád a věřit jim v první řadě já. Takže například Plzeňský Prazdroj ani Lesy ČR to rozhodně nejsou.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Nápad a chytří marketéři.
5. Váš nejhorší zlozvyk?
Přílišná upřímnost.
6. Jak vypadá den v pekle?
To ještě nevím, ale určitě se to jednou dozvím, do nebe mě nevezmou.
7. Jak relaxujete?
V posilovně. Tělo vyplaví endorfiny a jsem v pohodě.
8. Které slovo používáte nejčastěji?
Tak “vole” sem asi psát nebudu…
9. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Většinou nepřepínám. Leda na jiný kanál, kde jde zrovna lepší reklama.
11. Vaše motto?
S kecama vydržíš, než se rozestele.
12. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Je v něm spousta hezkých barevných obrázků.