Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Milan Deutsch

Redakce MAM14. 5. 2007

42obr_deutsch.jpgMilan Deutsch


country operations director,


Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants



1. Vaše první práce?


Produkce dokumentárního filmu ČT ještě při studiu na VŠ (když nepočítám sběr jahod ve Skotsku).


2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?


Elf (ona přišla ke mně).


3. Oblíbená značka (brand)?


Stella Artois (marketingu značky předem děkuji za finanční příspěvek za propagaci).


4. Co dělá skvělou reklamu?


Pokud spotřebitel pochopí a zapamatuje si, co daná reklama propaguje. Jinak jde o zajímavý/vtipný, ale zbytečný videoklip.


5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?


Lord Chadlington z Huntsworth Group o budoucnosti PR na Mmd výroční konferenci.


6. Jak vypadá den v pekle?


Nevím, nebyl jsem tam.


7. Váš nejhorší zlozvyk?


Do minulého týdne kouření.


8. Jak relaxujete?


Meditací, cvičením 5 Tibeťanů, poslechem hudby, malbou a pobytem v přírodě. Další účinné prostředky relaxace se na stránky tohoto časopisu nehodí…


9. Jméno první lásky a kde jste se seznámili?


Marika Blahoutová – v tanečních (tímto ji zdravím).


10. Na který kanál přepnete, když jde reklama?


Na TV se dívám jen velmi málo. Ale na reklamu se podívám rád.


11. Proč čtete časopis Marketing & Media?


Abych měl přehled, co se děje v oboru, ve kterém již 11 let pracuji.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více